Imprezy

„Weekend za pół ceny” w Narodowym Muzeum Morskim

InfoGdansk
10 października, 2022

Tegoroczna edycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY będzie doskonałą okazją, by za promocyjną cenę zwiedzić aż sześć oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego.

Placówka już dziś zaprasza do Gdańska, Helu i Tczewa na weekend 18-20 listopada 2022 r.

„Weekend za pół ceny” w Narodowym Muzeum Morskim

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku przygotowało karnety w promocyjnych cenach do Spichlerzy na Ołowiance, na statek-muzeum „Sołdek” i do Ośrodka Kultury Morskiej w Gdańsku oraz do Muzeum Wisły i Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie.

Bilety za pół ceny będą obowiązywać również w Muzeum Rybołówstwa w Helu.

Oferta na „Weekend za Pół Ceny” w dniach 18-20 listopada 2022 r.

Karnet: Spichlerze na Ołowiance i Ośrodek Kultury Morskiej (bez wystawy interaktywnej) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: normalny 10 zł / ulgowy 7,50 zł
(Cena regularna: normalny 20 zł / ulgowy 15 zł)

Karnet: Spichlerze na Ołowiance i Ośrodek Kultury Morskiej (z wystawą interaktywną) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: normalny 12,50 zł / ulgowy 9 zł
(Cena regularna: normalny 25 zł / ulgowy 18 zł)

Karnet: Spichlerze na Ołowiance, statek-muzeum „Sołdek” i Ośrodek Kultury Morskiej (bez wystawy interaktywnej) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: normalny 17,50 zł / ulgowy 12,50 zł
(Cena regularna: normalny 35 zł / ulgowy 25 zł)

Karnet: Spichlerze na Ołowiance, statek-muzeum „Sołdek” i Ośrodek Kultury Morskiej (z wystawą interaktywną) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: normalny 20 zł / ulgowy 14 zł
(Cena regularna: normalny 40 zł / ulgowy 28 zł)

Karnet Rodzinny: Spichlerze na Ołowiance, statek-muzeum „Sołdek” i Ośrodek Kultury Morskiej (bez wystawy interaktywnej) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: 35 zł
(Cena regularna: 70 zł)

Karnet Rodzinny: Spichlerze na Ołowiance, statek-muzeum „Sołdek” i Ośrodek Kultury Morskiej (z wystawą interaktywną) wraz z przeprawą promem „Motława”
Cena promocyjna: 40 zł
(Cena regularna: 80 zł)

Karnet: Muzeum Wisły i Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie
Cena promocyjna: normalny 5 zł / ulgowy 3,50 zł
(Cena regularna: normalny 10 zł / ulgowy 7 zł)

Karnet Rodzinny: Muzeum Wisły i Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie
Cena promocyjna: 15 zł
(Cena regularna: 30 zł)

Bilet: Muzeum Rybołówstwa w Helu
Cena promocyjna: normalny 8 zł / ulgowy 5 zł
(Cena regularna: normalny 16 zł / ulgowy 10 zł)

Bilet Rodzinny: Muzeum Rybołówstwa w Helu
Cena promocyjna: 22,50 zł
(Cena regularna: 45 zł)

„Weekend za pół ceny” – kampania promocyjna Ministerstwa Sportu i Turystyki

Akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to kampania realizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, skierowana zarówno do branży turystycznej, jak i turystów. Dzięki niej każdy Polak może odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach. W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.

– Najlepszym efektem akcji „Polska zobacz więcej-weekend za pół ceny” jest skuteczna zachęta do podróżowania osób, które z różnych względów, także finansowych, nie korzystały z dobrodziejstw, jakie daje człowiekowi turystyka i aktywny wypoczynek krajoznawczy. Kolejna edycja udowadnia sens tego projektu, który dodatkowo wspiera branżę turystyczna po sezonie. Polska jest piękna o każdej porze roku! – przyznał Andrzej Gut-Mostowy, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Dla branży to świetna okazja do promocji swoich ofert, również poza głównym sezonem turystycznym. Ogólnopolska kampania promocyjna, zwiększenie liczby gości i reklama własnych usług – to efekty, obok których nie można przejść obojętnie. Zadowolenie partnerów i wrażenia turystów z sześciu dotychczasowych edycji są tego najlepszym dowodem.

– Wydłużenie sezonu turystycznego stanowi jedno z wyzwań i zadań sektora turystycznego. Chcemy, by Polacy korzystali z rodzimych atrakcji turystycznych oraz odwiedzali najpiękniejsze polskie regiony nie tylko w wakacje, ale również poza sezonem wysokim. Powrót akcji po wymuszonej przerwie z pewnością ucieszy przedsiębiorców czekających na jej wznowienie, dlatego wierzę w solidne zaangażowanie i liczny udział przedstawicieli branży – stwierdził Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.