Chociaż przejście na technologię cyfrową może być obecnie modne w marketingu i reklamie, bardziej tradycyjne rodzaje reklamy wciąż mają wiele do zaoferowania. Nie bez powodu te wypróbowane i przetestowane metody przetrwały próbę czasu. Mają udokumentowane sukcesy i są szczególnie popularne wśród firm, które chcą wywrzeć wpływ na swoim lokalnym rynku.
Jakie są rodzaje reklamy zewnętrznej?
Reklama zewnętrzna ma wiele różnych form, a każda z nich umożliwia dotarcie do setek tysięcy osób, które codziennie dojeżdżają do pracy autobusem, samochodem, metrem lub pieszo. Poniżej wymieniliśmy różne rodzaje reklamy zewnętrznej.
Reklama na billboardach
Billboardy to w zasadzie plakaty wielkoformatowe wyświetlane w miejscach o dużym natężeniu ruchu konsumenckiego. Przede wszystkim można je zobaczyć na poboczu ruchliwych autostrad, w popularnych atrakcjach turystycznych oraz w centrach miast.
Plakaty
Mniejsze niż billboard, plakaty są często widywane na latarniach i są zauważalne przez ludzi spacerujących po całym dniu. Te plakaty pojawiają się również w pobliżu przejść dla pieszych, miejsc odpoczynku (takich jak parki), na ławkach i czasami w witrynach sklepowych. To sprawia, że tego typu reklama zewnętrzna jest trudna do uniknięcia. W celu ich ekspozycji w pobliżu sklepu można wykorzystać systemy reklamowe, które oferuje Adsystem.
Potykacz
Ta zewnętrzna tablica reklamowa to solidna rama, która jest idealna dla lokali usługowych i sklepów do ustawienia w pobliżu wejścia do punktu. Tablice chodnikowe to wytrzymały znak, który można wykorzystać w wielu różnych lokalizacjach, aby promować swoją firmę lub reklamować wydarzenia w przyciągający wzrok sposób, który z pewnością przyciągnie uwagę przechodniów! Sprawdź jak się prezentują na stronie producenta: https://www.adsystem.pl/klasyczne-systemy/potykacze/.
Dlaczego powinieneś używać reklamy zewnętrznej?
Wiadomo, że ludzie spędzają dużo czasu poza domem. Niezależnie od tego, czy chodzi o codzienne dojazdy do pracy, zabieranie dzieci do szkoły i na treningi piłkarskie, czy załatwianie sprawunków – spędzanie wielu godzin tygodniowo poza domem jest nieuniknione.
W tym czasie nie są narażeni na reklamy za pośrednictwem swoich inteligentnych urządzeń, w telewizji lub w czasopismach i gazetach. Ale są narażeni na wpływy zewnętrzne, dzięki czemu reklama zewnętrzna jest najlepszym sposobem na przekazanie przekazu Twojej marki.
Jak reklama zewnętrzna działa dla Twojej marki?
Dzięki reklamie zewnętrznej możesz łatwo i skutecznie tworzyć i dostarczać potężny przekaz do szerokiego grona odbiorców. Zapewnia również spójność i stabilność, jeśli chodzi o tworzenie świadomości i rozpoznawalności marki.
Choć reklama zewnętrzna jest zwykle bardzo subtelna, nadal jest niezwykle skuteczna. Ludzie na co dzień stykają się z Twoją marką, świadomie lub podświadomie, dzięki czemu na długo zapamiętają Twój biznesowy przekaz.
Rozpowszechnienie reklamy zewnętrznej świadczy o jej zdolności do przyciągania konsumentów i zmuszania ich do podejmowania decyzji zakupowej z biegiem czasu. To sprawia, że jest to popularny wybór reklamowy dla każdej marki.
Materiał zewnętrzny.